Légiósok: Futács Márkónak már csak a gól hiányzik

2014.11.25 18:49

Futács Márkó nem unatkozik, a török élvonalban szereplő Mersin Idmanyurduban. Az eddigi tíz fordulóból kilencszer játszott, és még karácsonykor is nagyüzem vár rá, mert december 20-án a Galatasarayhoz, 27-én a Fenerbahcéhoz látogatnak, a kettő között pedig kupamérkőzést játszanak. Csak egy valami hiányzik... 

„Alig várom – mondta Futács a Nemzeti Sportnak a karácsonyi meccsdömping kapcsán. – Amikor Angliában játszottam, akkor is mindig hozzám jött a család karácsonykor, most sem lesz másként. A barátok is meglátogatnak, igaz, Isztambulba nem nehéz kicsalni őket. Bízom benne, lesz mit ünnepelni.”

A Mersin Idmanyurdu újoncként negyedik helyen áll a török első osztályban, vagyis eddig nem lehetnek elégedetlenek Futács Márkóék.

„A csapat, a vezetőség megerősítette a keretet, sok játékos érkezett. Várható volt, hogy jól szerepelünk, de arra azért mi sem számítottunk, hogy ennyire. Kissé talán meglepő a helyezésünk, de ha már így alakult, nem szívesen csúsznánk vissza” – fogalmazott a magyar csatár, aki eddig alapembernek számított a csapatában, csak a gól hiányzik…

„Pontosan. Nem keseredtem el, de csatárként nyilván zavar, ha nem találok a kapuba, ami görcsösebbé tesz – reagált Futács. – Az egyik mérkőzés után leültem a vezetőedzővel beszélgetni, látta rajtam, hogy bánt a helyzet, de megnyugtatott, bízik bennem. Persze az sem könnyíti meg a helyzetemet, hogy egészen más a szerepem, mint mondjuk a Diósgyőrnél volt, ahol két csatárral játszottunk, a Mersinnél egyedül vagyok fent. A labdát lefejelem, megtartom, visszapasszolom, tehát a mezőnymunkámmal nincs probléma, csak hát a gólok… A kaputól messze, húsz-huszonöt méterre kapom meg a labdát, miközben Angliában a tizenhatoson belül kellett lennem, és a beadásokra érkeznem.”

Vissza